Praca: Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- praca w terenie,
- stres związany z wystąpieniami publicznymi i częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Realizuje politykę informacyjną w zakresie komunikacji zewnętrznej, zgodnie z przyjętymi założeniami, poprzez koordynację przygotowania i tworzenie materiałów informacyjnych do publikacji zarówno w Internecie za pośrednictwem strony internetowej GDDKiA oraz profili GDDKiA w mediach społecznościowych a także w formie komunikatów prasowych. Ściśle i na bieżąco współpracuje z mediami w sprawach należących do zakresu działalności oddziału poprzez aranżowanie wywiadów z dyrekcją Oddziału, organizację briefingów, konferencji, uroczystości, w celu realizacji aktywnej polityki informacyjnej. Dba o pozytywny wizerunek GDDKiA w mediach, pozytywny odbiór przez społeczeństwo. Informuje o realizowanych przez GDDKiA programach rządowych a także prowadzi aktywną politykę informacyjną w sytuacjach kryzysowych,
- Monitoruje, analizuje i interpretuje przekazy medialne na temat organizacji w zakresie obecnych i potencjalnych szans i zagrożeń dla urzędu. W sytuacjach grożących kryzysem wizerunkowym lub informacyjnym, przekazuje stosowne informacje kierownictwu oraz Rzecznikowi GDDKiA,
- W uzgodnieniu z Rzecznikiem GDDKiA, koordynuje, przygotowuje i realizuje plan działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych dla zadań realizowanych przez Oddział i Centralę GDDKiA, w tym realizowanych ze środków unijnych, oraz zadań realizowanych w ramach programów rządowych (w szczególności opracowywanie publikacji, materiałów elektronicznych),
- Współpracuje z Rzecznikiem GDDKiA udzielając terminowych i rzetelnych informacji w sprawach należących do zakresu działalności oddziału, uczestniczy w spotkaniach i naradach organizowanych przez przełożonych oraz Rzecznika GDDKiA,
- Kształtuje poprawną komunikację wewnętrzną urzędu dbając o pozytywny wizerunek GDDKIA wśród pracowników Oddziału, co w szczególności oznacza inicjowanie, koordynację i przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników, spotkań pracowniczych, zarówno wewnątrz Oddziału, jak i w relacjach Oddziału z całą GDDKIA,
- Współpracuje w przygotowywaniu i przeprowadzaniu spotkań informacyjnych, w tym w szczególności wskazuje, sugeruje i koordynuje akcje zaangażowania urzędu w poprawę sytuacji społeczności lokalnych (np. likwidacja uciążliwości typu hałas), czy na rzecz ochrony środowiska,
- Prowadzi Rejestr oraz koordynuje działania w zakresie udostępniania informacji publicznej,
- Prowadzi sprawy związane z ochroną zabytków drogownictwa w celu rozpowszechniania wiedzy o historii branży.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office,
- Znajomość przepisów: ustawy o prawie autorskim i prawa prasowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o drogach publicznych,
- Znajomość technik dobrej prezentacji przed kamerą i opanowania stresu przy wystąpieniach publicznych,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1)