Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

Praca: Specjalistka / Specjalista ds. Administracji


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Specjalistka / Specjalista ds. Administracji
Kleszczów
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Przygotowywanie zamknięcia miesiąca na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji (surowce, media, paliwa, produkcja etc.)  
  • Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie administracji: kompletowanie i archiwizowanie dokumentów (umowy, faktury, protokoły)
  • Rozliczanie miesięcznych raportów godzin pracowników oraz delegacji
  • Prowadzenie i nadzorowanie umów realizowanych przez spółkę w zakresie rozliczeń wewnętrznych
  • Współpraca z innymi działami w zakresie wsparcia administracyjnego
  • Realizacja zadań administracyjnych pozwalających na bezproblemowe funkcjonowanie biura.
  • Analiza procesów produkcji, optymalizacja produkcji, administracji i obiegu dokumentów
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość środowiska MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej pod presją czasu, terminowość, dokładność,
  • J. angielski na poziomie min. komunikatywnym.
  • Mile widziana znajomość i obsługa systemu SAP i/lub doświadczenie w pracy w administracji biurowej z obiegiem dokumentacji produkcyjnej.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.


Zobacz podobne oferty

h3

Pracownik do spraw digitalizacji

Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Lokalizacja: łódzkie/ Opoczno
Dodane: wczoraj
zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów
Dodane: wczoraj
Udzielanie informacji interesantom. Pomoc w wysyłaniu korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowanie dokumentacji do przekazania do składnicy akt. (Zgodnie z programem stażu) Dni i godziny odbywania...
POZNAJ OFERTĘ

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

Lokalizacja: łódzkie/ Sędziejowice
Dodane: 2025-02-03
wg programu stażu, Fundusz Pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Administracji

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: 2025-01-31
Wsparcie operacyjne i współpraca z zarządem. Przygotowywanie i analizowanie raportów finansowych, kontrola realizacji budżetu. Tworzenie prezentacji i analiz finansowych dla kierownictwa. Koordynacja działań z...
POZNAJ OFERTĘ