Praca: Specjalista


Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rawa Mazowiecka
Ogłoszenie o naborze Nr 143914

Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa


praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


naturalne i sztuczne oświetlenie


brak windy osobowej w budynku, budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych


wystapienia publiczne

Zakres zadań

  • prowadzi akta osobowe oraz inne dokumenty ewidencyjne związane z przebiegiem zatrudnienia policjantów i pracowników
  • sporządza projekty decyzji administracyjnych, regulaminów oraz aktów zarządzania wewnętrznego
  • koordynuje przebieg szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
  • prowadzi ewidencję badań profilaktycznych, urlopów i zwolnień lekarskich
  • sporządza meldunki, sprawozdania o stanie zatrudnienia, wydarzeniach nadzwyczajnych oraz ze stanu dyscypliny służbowej
  • prowadzi dokumentację z zakresu przygotowań obronnych oraz sprawozdawczości w tym zakresie
  • wprowadza dane do bazy SWOP

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub co najmniej 1 rok w obszarze kadrowym
  • Znajomość przepisów w zakresie prawa pracy
  • Znajomość przepisów ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Zobacz podobne oferty

Specjalista do spraw kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Lokalizacja: łódzkie/ Czarnocin
Dodane: 2024-09-19
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w zakresie ich zatrudniania oraz wynagradzania, prowadzenie indywidualnej dokumentacji dla każdego pracownika, sporządzanie teczek personalnych wraz z ich...
POZNAJ OFERTĘ