Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analizy!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa - praca hybrydowa
Cała Polska - praca zdalna
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (przynajmniej C1) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną, która chce szukać nowych wyzwań;
- Mile widziane jest doświadczenie w Customer Service.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów poniżej 26 roku życia;
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany po 8h);
- Praca zdalna z terenu Polski oraz możliwość pracy hybrydowej z Lublina lub Warszawy.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Możesz też liczyć na dofinansowania na Święta;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Zobacz podobne oferty
h3
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-04-15
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
POZNAJ OFERTĘ
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-04-15
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy...
POZNAJ OFERTĘ
Doradca ds. obsługi wynajmu samochodów (kierowca)
Masterlease
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-04-15
Wymagania: Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań. Sumienność i wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Pozytywna energia i nastawienie na współpracę. Dobra...
POZNAJ OFERTĘ
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Schenker sp z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Nowe Sady 11/13
Dodane: 2025-04-13
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na...
POZNAJ OFERTĘ