1) udzielanie informacji dotyczących zasad i kryteriów przyznawania dodatków mieszkaniowych osobom zainteresowanym uzyskaniem pomocy;2) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z załącznikami;3) sprawdzanie prawidłowości danych zamieszczonych we wniosku i w deklaracji o dochodach;4) sprawdzanie prawidłowości naliczania wydatków mieszkaniowych stanowiących podstawę obliczania dodatków mieszkaniowych przez poszczególnych zarządców budynków mieszkalnych;5) korygowanie wysokości wydatków mieszkaniowych do celów obliczania dodatków mieszkaniowych do wysokości czynszu obowiązującego w mieszkaniowym zasobie gminy;6) wprowadzanie do systemu komputerowego danych osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy;7) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i sprawdzanie ich prawidłowości;8) wykonywanie zbiorczych zestawień dla Biura Finansowo-Budżetowego w celu przelewu dodatków mieszkaniowych i ryczałtów;9) prowadzenie spraw w zakresie wznowienia postępowania w przypadku przyznania dodatku mieszkaniowego na podstawie nieprawdziwych danych zawartych we wniosku lub deklaracji o dochodach;10) bieżąca współpraca z zarządcami budynków mieszkalnych w zakresie spraw wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych;11) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej Centrum Opieki Socjalnej w Zduńskiej Woli w zakresie przeprowadzania wywiadów środowiskowych u osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy oraz analiza wywiadów środowiskowych w odniesieniu do poszczególnych wnioskodawców;12) prowadzenie całokształtu spraw związanych ze wstrzymaniem i wznowieniem wypłaty dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie informacji dotyczących zasad i kryteriów przyznawania dodatków energetycznych osobom zainteresowanym uzyskaniem pomocy;14) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku energetycznego wraz z załącznikami;15) udzielanie informacji w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta;16) wprowadzanie danych i informacji do ewidencji (CEEB) dotyczących przyznanych świadczeń w zakresie dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego;17) obsługa programów komputerowych niezbędnych dla realizacji zadań.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:- biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka) oraz biurowych programów komputerowych, w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, Internetu i poczty elektronicznej- umiejętność obsługi elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP i e-doręczeń- umiejętność obsługi programu Eurobudżet i Micomp- minimum 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok w administracji publicznej (rządowej lub samorządowej)- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- praca w godz.: w poniedziałek w godz. 7:30 16:30, od wtorku do czwartku w godz. 7:30 15:30, w piątek w godz. 7:30 14:30
Miejsce pracy:Zduńska Wola
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 do 7 960 PLN