Referent ds. obsługi klienta

Praca: Referent ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opoczno
Numer: StPr/25/0066
OBOWIĄZKI:
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Opoczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie



Zobacz podobne oferty

h3

Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

Lokalizacja: łódzkie/ Skierniewice
Dodane: wczoraj
Zapoznanie sie z zasadami bezpieczeństwa informacji, z organizacją pracy i zadaniami ZUS, z ustawią o ochronie danych osobowych, pomoc w kierowaniu klientów na właściwie stanowiska obsługi klientów, wydawanie...
POZNAJ OFERTĘ

Referent/ stażysta w referacie rachunkowości i spraw wierzycielskich

Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie/ Łęczyca
Dodane: wczoraj
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Archiwizacja dokumentów.4. Pomoc w obsłudze...
POZNAJ OFERTĘ

Referent/ stażysta w referacie obsługi bezpośredniej i wsparcia

Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie/ Łęczyca
Dodane: wczoraj
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji...
POZNAJ OFERTĘ

Referent

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie/ Pajęczno
Dodane: 2025-02-03
Warunki pracy praca biurowa z koniecznością wyjść/wyjazdów służbowych w teren, obsługa klienta zewnętrznego, kontakt z producentami, przedsiębiorcami, czynniki uciążliwe: wysiłek fizyczny, praca w trudnych...
POZNAJ OFERTĘ