Pracownik Działu Marketingu

Praca: Pracownik Działu Marketingu


Pracownik Działu Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Współtworzenie strategii marketingowych i operacyjnych.
  • Multizadaniowość w koordynacji projektów.
  • Prowadzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu.
  • Identifikacja i wykorzystanie nowych możliwości rynkowych.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie kierunkowe.
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Aktywne zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych.
  • Wysokie zdolności interpersonalne.
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie plus premie.
  • Możliwości awansu.
  • Doświadczenie w firmie liderującej na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. Marketingu Edukacyjnego

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie/ Kutno
Dodane: dzisiaj
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Osiąganie celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca przy tworzeniu...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Marketingu

Grupa Pascal

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

"VENITA" Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-03-10
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Marketingu

Grupa Pascal

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-03-09
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i operacyjnych. Koordynacja wielu projektów równocześnie. Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych, radiu i innych kanałach. Identyfikacja...
POZNAJ OFERTĘ