Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Praca: Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim lub niemieckim,
  • Udzielanie informacji na temat produktów/usług,
  • Rozwiązywanie problemów klientów,
  • Dbanie o wysoki standard świadczonych usług.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość języka niemieckiego,
  • Kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet benefitów (np. karta sportowa, prywatna opieka medyczna),
  • Szkolenia rozwijające umiejętności,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Contact Center Representative I with German

Aon

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2024-04-18
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
POZNAJ OFERTĘ

Contact Center Representative I with Spanish

Aon

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2024-04-18
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
POZNAJ OFERTĘ

Contact Center Representative I with Italian

Aon

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2024-04-18
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
POZNAJ OFERTĘ