Praca: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0445
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z oferowanymi produktami.Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach.Dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań.Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sieradz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Zobacz podobne oferty
h3
Doradca ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-05-31
Odbieranie połączeń i udzielanie informacji klientom indywidualnym, Wspieranie użytkowników w zakresie dostępnych usług i produktów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowanie pozytywnych relacji z...
POZNAJ OFERTĘ
Konsultant ds. Obsługi Klienta
InterKadra Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-05-30
Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie...
POZNAJ OFERTĘ
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-05-30
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...
POZNAJ OFERTĘ
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Lokalizacja: łódzkie/ Kuśnie
Dodane: 2025-05-28
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i...
POZNAJ OFERTĘ