Praca: Konsultant ds. Obsługi Klienta
Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: KON/0525/LDZ
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących,
- wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług,
- realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Oczekujemy:
- gotowości do pracy zmianowej (także w godzinach nocnych, weekendy i święta),
- biegłej obsługi komputera i smartfona,
- determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów,
- szacunku i otwartości w kontaktach z Klientami.
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- stawkę miesięczną w wysokości 4800 zł brutto + premia i prowizja uzależniona od wyników sprzedaży
- profesjonalne szkolenia i stałe wsparcie opiekuna wdrożenia,
- konkursy sprzedażowe, zniżki pracownicze.
Zobacz podobne oferty
h3
Doradca ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-05-31
Odbieranie połączeń i udzielanie informacji klientom indywidualnym, Wspieranie użytkowników w zakresie dostępnych usług i produktów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowanie pozytywnych relacji z...
POZNAJ OFERTĘ
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-05-30
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...
POZNAJ OFERTĘ
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Lokalizacja: łódzkie/ Kuśnie
Dodane: 2025-05-28
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i...
POZNAJ OFERTĘ
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Lokalizacja: łódzkie/ Sieradz
Dodane: 2025-05-26
Zapoznanie się z oferowanymi produktami.Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o...
POZNAJ OFERTĘ