Inspektor - główny specjalista w kancelarii prezydenta miasta

Praca: Inspektor - główny specjalista w kancelarii prezydenta miasta


MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
Inspektor - główny specjalista w kancelarii prezydenta miasta
Miejsce pracy: Pabianice
Numer: StPr/25/0932
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/23595/inspektor-glowny-specjalista-w-kancelarii-prezydenta-miastam.in.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku urzędniczym: - opracowywanie wniosków o dofinansowanie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pabianicach, w tym przygotowywanie analiz, opisów projektów oraz dokumentacji aplikacyjnej; - przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej progów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, z zapewnieniem zgodności z regulaminem i przepisami prawa; - przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej progów ustawowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; - przygotowywanie umów związanych z realizacją usług na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pabianicach z uwzględnieniem prawidłowego zakresu przedmiotu zamówienia oraz zgodności z obowiązującymi przepisami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/23595/inspektor-glowny-specjalista-w-kancelarii-prezydenta-miastaWymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: - obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, kierunek administracja; co najmniej 3-letni staż pracy; co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zamówień publicznych w jednostkach administracji samorządowej.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: - znajomość programów biurowych np. MS Office; - obsługa urządzeń technicznych: komputer; - znajomość podstawowych aktów prawnych: Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane, - Prawo zamówień publicznych, ogólne zasady BHP.

Miejsce pracy:

Pabianice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach



Zobacz podobne oferty

h3

Podinspektor w wydziale podatków i opłat lokalnych

URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

Lokalizacja: łódzkie/ Skierniewice
Dodane: wczoraj
•przyjmowanie deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny i ich rejestracja w systemie informatycznym Urzędu Miasta;•podejmowanie czynności mających na celu sprawdzenie zgodności danych...
POZNAJ OFERTĘ

Podinspektor w wydziale finansowym

URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

Lokalizacja: łódzkie/ Skierniewice
Dodane: wczoraj
• sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;• analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;• prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu...
POZNAJ OFERTĘ

Podinspektor

Powiat Pabianicki Starostwo Powiatowe w Pabianicach

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: wczoraj
Nabór na wolne stanowisko urzędniczepodinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.( Numer ewidencyjny naboru KP.2110.11.2025)Podane w załączniku na stronie:...
POZNAJ OFERTĘ

Inspektor

Powiat Pabianicki Starostwo Powiatowe w Pabianicach

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: wczoraj
Nabór na wolne stanowisko inspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa, (Numer ewidencyjny naboru KP.2110.12.2025)Podane w załączniku.https://powiat-pabianice.bip.info.pl/dokument,iddok,25853,idmp,606,r,r Wymagania...
POZNAJ OFERTĘ