Praca: Starszy specjalista ds. korporacyjnych / compliance
Marka Monnari www.monnaritrade.com istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zapewnienie właściwej organizacji pracy organów statutowych Spółki - Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy
- Zapewnienie realizacji obowiązków informacyjnych i innych dotyczących spółek publicznych notowanych na GPW, kontakt z odpowiednimi instytucjami w tym ESPI. Obsługa Biura Maklerskiego
- Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem wewnętrznych aktów i ich aktualizacją, prowadzeniem rejestru tych aktów oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie legislacji wewnętrznej
- Obsługa Spółek zależnych pod kątem nadzoru właścicielskiego
- Raportowanie ESG zgodne z dyrektywą CSRD, wsparcie przy przygotowywanie rocznych Sprawozdań z działalności Zarządu oraz przygotowanie Raportów Niefinansowych
- Zarządzanie bazą procedur i instrukcji wewnętrznych, tworzenie oraz wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie dobrych praktyk, etyki, zarządzania konfliktem interesów.
- Obsługa mediów w zakresie korporacyjnym i inwestorskim
- Nadzór i realizacja obowiązków wynikających z ochrony znaków towarowych i przemysłowych GK
- Koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem w Spółce kontroli zewnętrznych przez uprawnione organy
- Tworzenie oraz wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie dobrych praktyk, etyki, zarządzania konfliktem interesów
- Realizacja zadań z obszaru zgodności, w tym identyfikacja ryzyka braku zgodności w procesach i regulacjach wewnętrznych,
- Udział w procesach zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Zapewnienie zgodności działań Spółki z prawem, wartościami firmowymi, dobrymi praktykami oraz utrzymywanie świadomości zagadnień dotyczących compliance wśród pracowników Spółki
- Wykonywanie innych powiązanych obowiązków, zleconych przez Zarząd
- Wykształcenie wyższe – prawo lub ekonomia
- Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi spółek handlowych lub przedsiębiorców, znajomość regulacji dot. funkcjonowania GPW (mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze korporacyjnej spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych)
- Doświadczenie w zakresie obszarów ESG i compliance realizowanych na potrzeby spółek prawa handlowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umowa o pracę lub B2B.
- Praca hybrydowa.
- Dodatkowo: samochód służbowy.