Specjalistka / specjalista ds. doświadczenia użytkownika digital

Praca: Specjalistka / specjalista ds. doświadczenia użytkownika digital


Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalista(-ka) ds. doświadczenia użytkownika digital

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: KSG/137/0722

Wydział Doświadczenia Użytkownika Digital to miejsce gdzie kreujemy całokształt doświadczeń klienta z usługami cyfrowymi mBanku. Dbamy o komunikację bezpośrednią z klientem oraz UX writing. Analizujemy i projektujemy ścieżki użytkownika (Customer Journey Map), bierzemy aktywny udział w projektowaniu kanałów cyfrowych (UI/UX Design).

Do zespołu poszukujemy osoby, która będzie aktywnie wspierać innowacyjne produkty, m.in : PFM, VoiceBot, Biblioteka CCL

 

W nowej roli będziesz odpowiadać za:

  • budowanie zaangażowania i optymalizowanie doświadczenia klientów w kanałach cyfrowych
  • tworzenie i kreowanie strategii angażującej komunikacji z klientem
  • prowadzenie badań i testów z użytkownikami
  • ocenę użyteczności serwisów i procesów
  • współtworzenie makiet i prototypów nowych funkcjonalności

Potrzebne Ci będą:

  • wiedza i doświadczenie z zakresu projektowania ścieżek użytkownika
  • zainteresowanie obszarem customer experience
  • znajomość zasad komunikacji digitalowej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość trendów digital
  • empatia i myślenie klientem

 

Chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami:

Paweł Konieczko – Koordynator zespołu w Wydziale Doświadczenia Użytkownika Digital

Kamila Sołtysiak - Graczyk - Specjalistka ds. rekrutacji i mobilności wewnętrznej

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy