Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Praca: Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych


Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Twój zakres obowiązków:
  • bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji
  • weryfikacja zleceń pod kątem obowiązujących procedur i wypracowywanie optymalnych rozwiązań dla Klienta
  • monitorowanie zleceń i nieprawidłowości
  • kwotacje i przygotowywanie ofert handlowych dla klienta
  • współpraca z innymi jednostkami firmy w kraju i zagranicą
  • proponowanie optymalnych rozwiązań Klientom oraz Partnerom DB Schenker
  • obsługa systemów informatycznych i pakietu Microsoft Office
  • współuczestnictwo w procesach optymalizacyjnych związanych z obsługą klienta
Nasze wymagania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
  • prorozwojowe nastawienie do procesów obsługi Klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, min. B2
  • wymagana znajomość branży TSL oraz zagadnień z nią związanych
  • zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami, komunikatywność
  • umiejętność budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań, dotrzymywanie terminów i zobowiązań
  • umiejętność działania według procedur oraz proponowania rozwiązań
To oferujemy:
  • pracę hybrydową
  • kompleksowy program wdrożeniowy
  • szkolenia wewnętrzne
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (wolontariat)
  • udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów
  • pracę w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów

 

Zainteresowana? Zainteresowany?


Aplikuj - Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.



Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2022-11-25
Poszukujemy osoby, która będzie telefonicznie i mailowo wspierać niemieckojęzycznych użytkowników glukometrów międzynarodowej marki (praca zdalna) Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2022-11-22
Lokalizacja: Cała Polska U nas otrzymasz: Wynagrodzenie zasadnicze + premie. Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu). Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy....
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi kontrahenta

GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Lokalizacja: łódzkie/ Sieradz
Dodane: 2022-11-21
Zakres obowiązków: Bieżąca współpraca z Klientami firmy w zakresie poprawności przebiegu procesu realizacji zamówień (ERP) Przygotowywanie dokumentacji handlowej w tym faktur sprzedażowych Przygotowywanie...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pekao Direct Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2022-11-13
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia...
POZNAJ OFERTĘ