Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim



Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Miejsce pracy: woj. łódzkie

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!




Lokalizacja: Poznań, Pastelowa 6 + Cała Polska (zdalnie)
 
U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto)
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (6 tygodni, zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, dofinansowanie koncertów i innych atrakcji w ramach platformy kafeteryjnej Worksmile.
  • Pozostałe benefity: karta Multisport, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i pomagamy klientom w codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. faktur, doradztwa w zakresie wyboru taryfy, aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.

 

Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Tatuum

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2023-03-28
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów z obszaru zamówień internetowych udzielanie klientom informacji dotyczących programu lojalnościowego analiza potrzeb i oczekiwań klientów ścisła współpraca z...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Foundever

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2023-03-28
Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

Foundever

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2023-03-28
Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek. Oczekujemy: Podstawowej wiedzy informatycznej na temat systemów operacyjnych (WIN,...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Support Specialist

Norautron Electronics Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Zduńska Wola
Dodane: 2023-03-28
The Customer Service Specialist serves as a key point of contact for internal Norautron Electronics Poland functions and external parties to engage the Customer & Logistics Service and Customer Service organization. The...
POZNAJ OFERTĘ