Specjalista ds. obsługi pacjenta

Praca: Specjalista ds. obsługi pacjenta


ACS Słuchmed Sp. z o.o.
oferuje pracę na stanowisku
Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Koluszki

Dlaczego my? PoSŁUCHaj:

 
Stawiamy na profesjonalizm
Łączymy siły - ważna jest współpraca
Uczymy się od siebie
Cenimy naszych pracowników i Pacjentów
Humor też się przydaje :) 
Mamy na celu dobro Pacjenta
Edukujemy, jak dbać o słuch
Dajemy radość słyszenia 
 
Czym się zajmiesz?
  • telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt
  • bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale
  • udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług 
  • obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, obsługiwaniem poczty przychodzącej i wychodzącej
  • obsługą programów sprzedażowych i kalendarza wizyt 
  • doradzaniem Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych 
  • dbaniem o wygląd oddziału
Czego oczekujemy?
  • doświadczenia (min. 1 rok) na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego lub policealnego (mile widziane kierunki medyczne)
  • sprawnej obsługi komputera 
  • doskonałej organizacji czasu pracy 
  • dokładności i sumienności 
  • mile widziane prawo jazdy kat. B 
  • dyspozycyjności do wyjazdu na 5-dniowe szkolenie w Warszawie
Dla Ciebie:
  • Umowa o pracę od pon. do pt., czyli w tygodniu pracujemy, a w weekendy odpoczywamy
  • Uczestniczenie w procesie onboardingu, czyli witamy na pokładzie! Jesteśmy blisko od samego początku – masz wsparcie, poznajesz swoje nowe obowiązki i zawsze uzyskujesz odpowiedzi na pytania
  • Oczywista ścieżka kariery, czyli wiesz, gdzie zaczynasz i co – przy naszym wsparciu oraz swoim zaangażowaniu – możesz osiągnąć
  • Portal pracownika, czyli wewnętrzny serwis społecznościowy, baza informacji o firmie, strukturze, procedurach, a także narzędzie pomocne w codziennej pracy
  • Dofinansowanie dostępu do ponad 1800 placówek medycznych w całej Polsce, czyli pakiet medyczny PZU
  • Ubezpieczenie grupowe, czyli poczucie bezpieczeństwa dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Świetna atmosfera w pracy
  • Program benefitów – siłownia, fitness, basen, zniżki na bilety do kin i teatrów i wiele innych, czyli nasi pracownicy mają szansę na świetną kondycję i relaks
  • Raz na 3 lata dofinansowanie do 350 zł do szkieł korekcyjnych, czyli dbamy nie tylko o słuch naszych Pacjentów, ale także o Twój wzrok :)
  • Salony akustyki słuchu w ponad 198 miejscowościach, czyli praca blisko Ciebie


Zobacz podobne oferty

h3

Customer Service Agent with Polish

expondo Polska sp. z o.o. sp. k.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Szukasz ekscytującego wyzwania i różnorodnego zakresu obowiązków? Dołącz do nas! Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Obsługa komunikacji z Klientami: mailowej, telefonicznej Przyjmowanie i weryfikacja...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Experience Engineer (French, English and Polish)

GetResponse Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Description Key responsibilities: troubleshooting and liaising with multiple departments to ensure customers satisfaction optimizing email deliverability driving product adoption and improving customer retention managing...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Success Advisor (English, Polish and Spanish)

GetResponse Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Description Key responsibilities: responding to enquiries and educating our Customers on our products by chat and email troubleshooting problems for Customers coordinating solutions with IT and management helping...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Success Advisor (English and Polish) Late Shifts

GetResponse Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Description Our Customer Success team is looking for a Customer Success Advisor to support the late shifts in the customer care area! As a Customer Success Advisor, your job would be to: respond to enquiries and educate...
POZNAJ OFERTĘ