Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

Praca: Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw


Od nas dostaniesz:
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu
  • Samochód służbowy za skuteczną sprzedaż
  • Szkolenia produktowe
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Przejrzysta ścieżka kariery
  • Oferta benefitów socjalnych
Zadbamy o Twój rozwóji kompetencje!

Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: ASM/006/1219

Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której:

  • głównie kontaktujesz się telefonicznie z przedsiębiorcami z różnych branż,
  • poznajesz świat bankowości w zakresie produktów dedykowanych małym i średnim firmom (rachunki, kredyty, transakcje wymiany walut, faktoring) i prezentujesz je klientom (również zdalnie),
  • pozyskujesz nowych klientów korporacyjnych do współpracy i dajesz im odczuć, że o nich dbamy.

Brzmi ciekawie?

 

Czeka na Ciebie zespół o wysokich kompetencjach. Przełożony, który jasno określi Twoje cele sprzedażowe i rozwojowe, a Twoja ścieżka awansu będzie jaśniejsza niż słońce.

 

To propozycja tylko dla odważnych. Ale skoro to czytasz, to znaczy, że dla Ciebie też!

 

Osiągnąć sukces w tej roli będzie Ci łatwiej, jeśli:

  • potrafisz nawiązać relacje z klientem telefonicznie i budować sieć kontaktów online
  • nawiązane kontakty przynoszą Ci sukcesy sprzedażowe
  • jesteś gotowy/a do współpracy w oparciu o kontrakt (jeśli martwisz się tym, że nie prowadziłeś/aś nigdy działalności gospodarczej, wesprzemy Cię w jej założeniu)
  • jesteś otwarty na pracę mobilną – pracujemy głównie w trybie Home Office
  • przy dobrych wynikach otrzymasz auto służbowe
  • jesteś nastawiony na cel, samodzielny oraz dobrze zarządzasz swoim czasem
  • chcesz otrzymywać za swoją pracę wynagrodzenie stałe oraz prowizję adekwatną do wyników – im lepsze tym wyższą!

 

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś. Aplikuj, a opowiemy Ci o wszystkim podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.

Przygotowaliśmy dla Ciebie krótką ściągawkę dotyczącą działalności gospodarczej: https://www.mbank.pl/pdf/pdf-firmy/mbank-zalozenie-dzialalonosci.pdf

Od nas dostaniesz:
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu
  • Samochód służbowy za skuteczną sprzedaż
  • Szkolenia produktowe
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Przejrzysta ścieżka kariery
  • Oferta benefitów socjalnych
Jeśli nie prowadzisz działalności, chętnie pomożemy w jej założeniu.Zapraszamy tutaj: www://firmowi.pl/pierwsze-kroki/audio


Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

mBank S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Nasz zespół Obsługi Procesów Korporacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą procesów i produktów korporacyjnych, z wyjątkiem gotówki i kredytów. Obecnie szukamy osoby, która wesprze nasze działania w ciągu...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Service and Sales Specialist with Hungarian

HomeGlobal

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Ideal Candidate Fluency in Hungarian; Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center); High communication and interpersonal skills; Independence, ability to solving problems;...
POZNAJ OFERTĘ

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Safekeeping PL team

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Would you like to join to Global Custody Operations department? We are now looking for a Assistant Service Operations Officer/Service Operations Officer in Safekeeping PL team. In Nordea, we know that great...
POZNAJ OFERTĘ

Service Operations Officer in Asset Services Team

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a Service Operations Officer to research the financial markets and inform the clients about upcoming...
POZNAJ OFERTĘ