Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Grupa Mzuri jest niekwestionowanym liderem w Polsce w zakresie usług zarządzania i inwestowania w mieszkania na wynajem. W chwili obecnej zarządzamy portfelem ponad 7000 mieszkaniami i apartamentami w 64 miastach Polski. Klientami naszej firmy są właściciele mieszkań i domów przeznaczonych na wynajem. Łączna wartość mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Polsce to ponad 1 mld złotych.

 

Jeśli szukasz pracy:

  • bez monotonii z niepowtarzającymi się zadaniami,
  • gdzie często sam musisz przeanalizować sytuację i szybko podjąć decyzje,
  • w której kluczowa jest komunikacja z Klientami,
  • która nie będzie tylko dodatkowym zajęciem,
  • w firmie, która nie narzuca sztywnych korporacyjnych reguł,
  • w firmie, której możesz zostać wspólnikiem i związać z nią swoją przyszłość w długim okresie czasu

ta oferta jest dla Ciebie!



Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Do Twoich zadań należeć będą:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
  • Procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie;
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie;
  • Koordynacja usuwania usterek i awarii w lokalach;
  • Rozwiązywania problemów związanych z rozliczeniami właścicieli i najemców;
  • Współpraca z innymi działami firma.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Dyspozycyjności do pracy w godzinach nocnych 20:00-08:00 (warunek konieczny);
  • Doświadczenia w obsłudze klienta (warunek konieczny);
  • Sprawności w posługiwaniu się komputerem (MS Office);
  • Skrupulatności i dokładności;
  • Systematyczności i terminowości w działaniu;
  • Konsekwencji w realizacji wyznaczonych celów;
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
  • Komunikatywności;
  • Pozytywnej energii i chęci do działania;
  • Dobrego planowania i organizacji pracy własnej;
  • Umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami;
  • Chęci rozwoju.
Oferujemy:
  • Pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
  • Kreatywną, przedsiębiorczą atmosferę i kulturę pracy;
  • Wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne;
  • Współpracę z młodym, dynamicznym i koleżeńskim zespołem;
  • Przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów;
  • Współpracę w formie umowy zlecenie lub działalności gospodarczej;
  • Opieka medyczna POLMED;
  • Możliwość dołączenia do grona wspólników;
  • System emerytalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.) ".


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności. Praca zdalna Oferujemy: Profesjonalne szkolenie przygotowujące...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Nowe Sady 11/13
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków: bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji weryfikacja...
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik Działu Obsługi Klienta

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Bałuty
Dodane: wczoraj
Zadania: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta dbałość o dobre relacje z klientami monitorowanie płatności obsługiwanych klientów rozpatrywanie reklamacji obsługa urządzeń biurowych obsługa koncesji,...
POZNAJ OFERTĘ