Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.

 

Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
  • tworzenie raportów i zestawień,
  • proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
  • organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
  • zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
  • rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
  • współpraca w zespole operacyjnym,
  • elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-22:00
Kogo szukamy?
  • osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
  • dokładnej i zorganizowanej,
  • z komunikatywną znajomością języka angielskiego/hiszpańskiego/rosyjskiego/ukraińskiego/litewskiego,
  • ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
  • posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Oferujemy:
  • pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
  • pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
  • dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki,
  • wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
  • forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
  • nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi pacjenta

ACS AUDIKA Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski
Dodane: dzisiaj
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale udzielanie informacji o świadczonych usługach obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Miejsce pracy: praca zdalna Do podstawowych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: sprzedaż kursów językowych online telefoniczna obsługa przed- i posprzedażowa klientów obsługa zapytań ofertowych prace...
POZNAJ OFERTĘ

French Speaking Consumer Experience Advisor

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Consumer Experience Advisor / Brand Ambassador is a consumer facing role providing resolution and support to online consumers and global consumer care including order taking and upselling/cross selling of products,...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista Operacji Lądowych Krajowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad...
POZNAJ OFERTĘ