Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Łódź | Numer ref.: SOK/080/ADO

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie z branży produkcyjnej
  • Umowa o pracę podpisana bezpośrednio z naszym klientem
  • Wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość pracy w ciekawym zespole
  • Możliwość angażowania się w różne inicjatywy w organizacji
  • Letnie godziny pracy w okresie wakacji
  • Możliwość uczestniczenia w globalnych projektach w środowisku międzynarodowym

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy w zarządzaniu zamówieniami, w pracy z klientem
  • Umiejętności analityczne
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku pracy
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excela
  • Atutem będzie znajomość SAP (lub podobnego systemu ERP)

Zadania:

  • Zarządzanie zamówieniami klientów, od przyjęcia zamówienia do wysyłki produktu
  • Wprowadzanie, zatwierdzanie i zwalnianie zleceń w systemie
  • Analizowanie i jeśli to możliwe, rozwiązywanie rozbieżności w zamówieniach klientów w celu przygotowania zamówień do dalszych działań związanych z realizacją
  • Zarządzanie zapytaniami klientów i partnerów biznesowych: odpowiadanie na pytania, badanie i rozwiązywanie problemów
  • Negocjowanie terminów dostaw, ilości, kosztów transportu, kar serwisowych w razie potrzeby
  • Interakcja z zespołami sprzedaży, cen, finansów, dystrybucji, transportu, danych podstawowych
  • Wsparcie działań analizą i raportowaniem SAP, BW i CTS