Specjalista ds. Obsługi Klienta (rynek łotewski)

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (rynek łotewski)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta (rynek łotewski)
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Czym będziesz się zajmować?:
  • udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek łotewski),
  • przyjmowaniem nowych zamówień,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka łotewskiego (min. C1),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • nienagannej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. bułgarskiego,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej.
Co mamy dla Ciebie?:
  • pracę zdalną,
  • niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
  • profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Service Desk Agent with Greek

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other...
POZNAJ OFERTĘ

Service Desk Agent with German

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (bez sprzedaży)

Solid Security Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2022-01-21
Opis stanowiska: Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące...
POZNAJ OFERTĘ

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Szkole Językowej - umawianie spotkań

Centrum Kształcenia Językowego The Point

Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów, Brzeziny, Kutno, Łask, Łęczyca, Łowicz, Łódź, Opoczno, Pabianice
Dodane: 2022-01-19
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: umawianie spotkań dla Działu Rekrutacji odpowiadanie na pytania Klientów (potencjalni przyszli uczniowie i ich rodzice/opiekunowie) perfekcyjna obsługa bazy kontaktów udział w szkoleniach...
POZNAJ OFERTĘ