Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki


W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

 

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Miejsce pracy: woj. łódzkie

W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.

 

Praca zdalna

 

 

Oferujemy:
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Praca na cały etat lub 3/4 etatu
Zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).


Zobacz podobne oferty

h3

Pracownik Działu Obsługi Klienta

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
OPIS STANOWISKA: praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące) rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pekao Direct Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia...
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Pabianicka
Dodane: wczoraj
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy...
POZNAJ OFERTĘ