Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Czym będziesz się zajmować?:
  • udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki),
  • przyjmowaniem nowych zamówień,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka niemieckiego (min. C2),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • nienagannej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. niemieckiego,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej.
Co mamy dla Ciebie?:
  • ppracę zdalną,
  • niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
  • profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie na Ty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego

SuperDrob S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
Główne zadania: Codzienny kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi w sprawach związanych z organizacją dostaw, Przyjmowanie i procesowanie zamówień od odbiorców krajowych i zagranicznych, Uzgadnianie z...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

eobuwie.pl S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
praca zdalna Czym będziesz się zajmować? udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki), przyjmowaniem nowych zamówień, doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, obsługą...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Service Representative - Slovenian Speaker

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment. It is worth joining us: Internal promotion opportunity...
POZNAJ OFERTĘ

Logistics Customer Service Expert with English

Genpact PL

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Responsinilities: Performing operational tasks within Logistic area Resolution of tasks accurately and efficiently to achieve the fixed service level target Ensure Logistic processes compliance with related financial...
POZNAJ OFERTĘ