Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku między godzinami 08:00-17:00 (8h/dobę) oraz w 1-2 sobotę w miesiącu (do dogadania),

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Łódź

praca zdalna


Czym będziesz się zajmować?:
  • profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
  • odpowiadaniem na pytania Klientów,
  • udzielaniem informacji Klientom,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka niemieckiego,
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • dobrej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej,
  • dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku między godzinami 08:00-17:00 (8h/dobę) oraz w 1-2 sobotę w miesiącu (do dogadania),
  • gotowości do pracy zdalnej na pełen etat.
Co dla Ciebie mamy?:
  • pracę zdalną oraz niezbędne narzędzia do pracy,
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

Sales and Customer Service Specialist with Finnish language

HomeGlobal

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Location: Warsaw or remotely What you’ll be doing: Daily telephone contact with customers; Active sales and execution of placed orders; Taking care of customer relations; Performing an advisory function in terms of...
POZNAJ OFERTĘ

Customer service specialist z jęz. słoweńskim

LeasingTeam Professional

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów słoweńskojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu Zapewnianie wysokich standardów...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Miejsce pracy: Praca zdalna 100% Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500zł brutto + premie Twoje przyszłe zadania: Profesjonalna obsługa naszego nowego Klienta w języku niemieckim; Wyjaśnianie...
POZNAJ OFERTĘ