Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki


Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: woj. łódzkie

W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.

 

 

Oferujemy:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego

Oczekujemy:

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Praca na cały etat lub 3/4 etatu

Zyskujesz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności. Praca zdalna Oferujemy: Profesjonalne szkolenie przygotowujące...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Nowe Sady 11/13
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków: bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji weryfikacja...
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik Działu Obsługi Klienta

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Bałuty
Dodane: wczoraj
Zadania: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta dbałość o dobre relacje z klientami monitorowanie płatności obsługiwanych klientów rozpatrywanie reklamacji obsługa urządzeń biurowych obsługa koncesji,...
POZNAJ OFERTĘ