Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki


 

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.


Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)

 

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki
Reference Number: 242847

 

W naszym zespole będziesz mailowo lub telefonicznie wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej. Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu, codzienna praca w języku niemieckim.


Oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Dyspozycyjności na cały, pół lub 3/4 etatu, elastyczne godziny pracy 8:00-22:00
Zyskujesz:
  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).


Zobacz podobne oferty

h3

Customer Service Professional – Catalan speaker

SITEL Polska

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Work from office or work from home On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of payment terminals. We expect English - min. B2 level Catalan - min. C1 level IT literacy...
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik wsparcia technicznego klienta w j. holenderskim

Concentrix

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Opis stanowiska Praca polega na rozwiązaniu problemów technicznych klienta w języku holenderskim przez telefon (tylko połączenia przychodzące), e-mail i czat Wymagania bardzo dobrej znajomości języka...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Service Representative - English speaking

Wayfair

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
What Youll Do Build a relationship with the customer Service customers with post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfilment) Provide customer...
POZNAJ OFERTĘ

Customer Service Agent - bilingual English and German

Wayfair

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
What Youll Do Build a relationship with the customer Service customers with post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment) Provide customer...
POZNAJ OFERTĘ