Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Tworzymy dla naszych Klientów spersonalizowane rozwiązania świadcząc kompleksową usługę wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla różnych branż działalności. Dążymy, aby klienci podzielali nasze hasło „Wynajmujemy satysfakcję”.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca na terenie woj. łódzkiego/mazowieckiego

 

Opiekun Klienta w terenie jest odpowiedzialny za obsługę po sprzedaży pozyskanych już Klientów.

 

Twoje zadania:
  • Nadzór nad realizacją usługi bezpośrednio u naszych Klientów zgodnie z przyjętym standardem.
  • Odbywanie regularnych dyżurów serwisowych u Klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
Od Ciebie oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania pracy własnej.
  • Otwartości w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem.
  • Silnej motywacji do osiągania założonych celów.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Za Twoją pracę oferujemy:
  • Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę.
  • Premię za realizację wyznaczonych celów.
  • Dużą samodzielność pracy oraz różnorodność zadań.
  • Pełne wdrożenie i przeszkolenie do pracy.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, auto służbowe.
  • Ścieżkę awansu w strukturach firmy.
Klikając w przycisk „aplikuj”, „aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając dokumenty aplikacyjne do CRL Sp. z o. o. zgadzasz się na przetwarzanie przez CRL Sp. z o. o. Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. 

W przypadku chęci udziału w rekrutacjach przyszłych prosimy o dopisanie dobrowolnej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych innych niż wymagane przepisami prawa, oraz udział w rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez CRL Sp. z o. o.”

Administratorem danych osobowych jest CRL Sp. z o. o. z siedzibą Radomiu, ul. Racławicka 8/10, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073225, NIP: 9482241378, wysokość kapitału zakładowego: 2 865 960,00 złotych dalej: „administrator”). Dane osobowe w zakresie wymienionym: a) w art. 222 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu: realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. b) A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę zawartą w dokumentach aplikacyjnych lub przekaże dodatkowe informacje, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także: w zakresie wizerunku lub innych dodatkowych danych, lub w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Jeżeli wyrazi Pani/Pan którąkolwiek z wyżej wskazanych zgód, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć w następujący sposób: wysłanie informacji na adres e-mail: dane.osobowe@crl.pl

Podanie danych osobowych, o których mowa w lit. a) powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.  Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w lit. b) powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.

Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres do 3 miesięcy, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres do 2 lat. W razie cofnięcia zgody na przyszłe rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku lub innych dodatkowych danych dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu, dostawcy usług służących rekrutacji. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). 


Zobacz podobne oferty

h3

Pracownik Działu Obsługi Klienta

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
OPIS STANOWISKA: praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące) rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pekao Direct Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia...
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Pabianicka
Dodane: wczoraj
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy...
POZNAJ OFERTĘ