Praca: Specjalista ds. marketingu


Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży nieruchomości. Wiemy jak ważnym elementem tworzącym firmę są ludzie i dlatego to w nich inwestujemy najwięcej.
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.

Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków
  • realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, związanych z budowaniem pozytywnego wizerunku marki na rynku,
  • wsparcie procesu pozyskiwania nowych Partnerów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
  • realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych Partnerów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku,
  • zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla Konsultantów poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne – drukowane i elektroniczne, inne)
  • realizacja działań marketingowych oraz eventów w miastach, w których prowadzone są punkty obsługi,
  • sporządzanie analiz i badań rynkowych,
  • dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta,
  • obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
Nasze wymagania
  • m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • doświadczenie na rynku nieruchomości – warunek konieczny
  • wykształcenie wyższe
  • gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
  • praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
  • „lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
  • znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
  • sprawność w ramach pakietu MS Office i programów graficznych
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
  • bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
  • zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
  • odpowiedzialność za powierzone zadania
  • analityczny i otwarty umysł
  • znajomość rynku nieruchomości w Polsce
  • preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
To oferujemy
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
  • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora nieruchomości
  • szerokie i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.


Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu - Digital Marketing

Recruit Europe

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2021-01-15
Opis stanowiska: Development & Marketing for new internet portal web site: Rozwój we wszystkich obszarach digital marketingu: Social Media Marketing, Content Marketing, Email marketing, Influencer marketing Tworzenie i...
POZNAJ OFERTĘ

Technolog – Analityk w zespole badawczo – rozwojowym

Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: 2020-12-27
Pracując u nas na stanowisku Technologa analityka będziesz odpowiadać za opracowywanie metod analitycznych dla naszych nowopowstałych produktów. mieć realny wpływ na tworzenie naszego portoflio produktowego, mieć...
POZNAJ OFERTĘ