Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów

Praca: Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów


Ogłoszenie numer: 9066688, z dnia 2024-06-18

Czy myślałaś/myślałeś kiedyś o pracy, która daje poczucie sensu i codziennymi zadaniami zapewnia wewnętrzną satysfakcję? Czy masz przekonanie, że jesteś świetna/świetny w media społecznościowe, a do tego lubisz porządek i planowanie? Czy interesujesz się nowinkami technologicznymi, a Chat GPT ogarniasz nie dlatego, że to popularne, ale dlatego, że Cię kręci?
JEŚLI ODPOWIADASZ „TAK”,
ZAPRASZAMY CIĘ DO PRZECZYTANIA DALSZEJ CZĘŚCI TEGO OGŁOSZENIA!

Fundacja Gajusz poszukuje:

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów

Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 17

Nr Ref.: 01/11/2023

 

Opis stanowiska

Nasza Fundacja powstała ponad 25 lat temu. Stabilnie i konsekwentnie realizujemy od tego czasu naszą misję mądrej pomocy dzieciom i rodzinom szczególnie doświadczonym przez los. Pomagamy ok. 1000 rodzin rocznie w zespole 170 osób. Prowadzimy działania w mediach społecznościowych oraz stronę www, na których możesz zobaczyć i przeczytać, w jaki sposób i gdzie realizujemy naszą misję.

Osoba pracująca stanowisku specjalisty ds. komunikacji i mediów społecznościowych pracuje w Dziale Obsługi Darczyńcy.
Jest odpowiedzialna jest przede wszystkim za wzmacnianie wizerunku i rozpoznawalności fundacji poprzez działania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz realizację strategii obecności marki w mediach społecznościowych. Inicjowanie, tworzenie i realizację publikacji we współpracy z reprezentantami jednostek fundacji.

Celem działań jest zwiększanie świadomości zakresu działalności Fundacji Gajusz oraz pozyskiwanie środków finansowych na mądrą pomoc (fundraising).

W szczególności zadania obejmują: 
  • zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Threads, YouTube);
  • terminowe i zgodne z ustalonym wcześniej harmonogramem publikacje materiałów;
  • przygotowywanie materiałów graficznych i video wspierających komunikację zewnętrzną (wyłącznie małe projekty, większymi zajmuje się agencja kreatywna);
  • budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze;
  • monitorowanie i analiza wyników działań w mediach społecznościowych oraz modyfikowanie strategii w oparciu o te wyniki;
  • wykorzystywanie narzędzi analitycznych do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) działań komunikacyjnych;
  • optymalizacja contentu w oparciu o analizę danych w celu zwiększenia zaangażowania społeczności i osiągnięcia celów fundraisingowych;
  • identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań;
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i reagowanie na negatywne opinie w sposób profesjonalny i dyplomatyczny;
  • wspieranie komunikowania działań fundacji w mediach tradycyjnych (asysta podczas wywiadów);
  • wsparcie przy organizacji eventów fundacyjnych (typu urodziny jednostek, bal jubileuszowy, wieczory darczyńców);
  • wspieranie komunikacji marketingowej i fundraisingowej prowadzonej przez Dział Obsługi Darczyńcy (np. teksty i grafika do kampanii reklamowych).

Wymagania

Na tym stanowisku sprawdzi się osoba znająca bardzo dobrze sposoby komunikacji zewnętrznej i zasady, którymi rządzą się media społecznościowe. Ma także techniczne doświadczenia w tworzeniu postów, rolek, relacji itp.

Szczegółowo nasze wymagania to: 
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z podobnym zakresem obowiązków jak zapisany wyżej;
  • bardzo dobra znajomość trendów i zasad tworzenia treści w mediach społecznościowych;
  • bieżąca wiedza o zmianach zachodzących w SoMe i dostosowywanie do nich zasad publikacji;
  • obsługa programów do montażu video oraz graficznych typu Canva;
  • cechy osobiste: 
    • terminowość, kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie;
    • poprawność językowa w piśmie, umiejętność tworzenia jasnych, klarownych i przekonujących treści;
    • zadaniowość, odpowiedzialność i konsekwencja w dążeniu do celu;
    • zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków;
    • skrupulatność i dobra organizacja pracy;
    • chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia własnych umiejętności.

Oferujemy

Oferujemy pracę w organizacji pożytku publicznego zatrudniającej ponad 170 osób i działającej na rzecz dzieci od 1998 r. Zapewniamy wdrożenie w specyfikę pracy w fundacji - zespół Działu Obsługi Darczyńcy jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wzajemnie wspieramy.

Zapewniamy:
  • zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (w tym B2B);
  • roczną premię uzależnioną od wyniku finansowego;
  • możliwość rozwoju i realizacji swoich pomysłów;
  • możliwość udziału w dofinansowanych szkoleniach, konferencjach itp. w obszarze marketingu, komunikacji i fundraisingu;
  • dostęp do pakietów sportowych Medicover Sport i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach;
  • wolny dzień od pracy w Wielki Piątek i Wigilię Bożego Narodzenia;
  • wyjazdy i spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.