Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu

Praca: Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu


Wyobraź sobie, że pracujesz w jednym z najlepszych zespołów wspierających działania biznesu w Polsce. Odpowiadasz za budowanie komunikacji wewnętrznej i promowanie działań ebowych na zewnątrz organizacji.

 

Brzmi przyjemnie, prawda? To brzmi jak praca w Pekao Direct na stanowisku….

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu
Miejsce pracy: Łódź
Twoja codzienna praca będzie polegała na:
  • Tworzeniu i redagowaniu angażujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej (m.in. do newslettera, plakatów, infografik)
  • Wspieraniu wewnętrznych działów w firmie w procesie komunikowania zmian, nowych projektów, inicjatyw
  • Poszukiwaniu, inicjowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań budujących efektywną komunikację wewnętrzną
  • Współtworzeniu i wdrażaniu strategii employer branding
  • Realizowaniu niestandardowych akcji i kampanii wizerunkowych dla pracowników
  • Organizacji aktywności budujących zaangażowanie pracowników (np. konkursy, eventy pracownicze)
  • Obsłudze intranetu i profili społecznościowych firmy
Szukamy Ciebie, jeżeli jesteś osobą, która:
  • Z łatwością pisze i redaguje treści
  • Przykłada uwagę do detali - znajdziesz każdą niespójność i literówkę
  • Ma doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Jest kreatywna, szuka nowych rozwiązań i ma głowę pełną pomysłów
  • Posiada wyczucie estetyczne
  • Posiada doświadczenie w obsłudze kanałów social media (LinkedIn, YouTube, Facebook)
  • Samodzielnie i sprawnie organizuje swoją pracę
  • Obsługuje PowerPoint i Excel na zaawansowanym poziomie
Z naszej strony oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w zgranym, wzajemnie wspierającym się zespole
  • Realny rozwój umiejętności
  • Prywatną opiekę medyczną, karta Multisport