Specjalista ds. Komunikacji i Employer Brandingu

Praca: Specjalista ds. Komunikacji i Employer Brandingu


UpMenu - działamy globalnie. Dostarczamy narzędzie e-commerce dla branży gastronomicznej. Rozwijamy się bardzo dynamicznie w wysoce konkurencyjnym obszarze. Planujemy wejść na nowe międzynarodowe rynki.

Obecnie budujemy nasz zespół HR, dlatego poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:

Specjalista ds. Komunikacji i Employer Brandingu
praca zdalna

 

Co jest głównym celem na tym stanowisku?

 

Współtworzenie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej zgodnie z misją i wartościami firmy w celu budowania angażującej kultury organizacyjnej i przyciągnięcia talentów.

 

Co będzie należeć do Twoich zadań?
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i Employer Brandingu.
  • Prowadzenie działań komunikacyjnych: wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Przygotowanie treści (content) i publikowanie postów na social mediach: FB, IG, Linkedin.
  • Przygotowywanie prostych grafik (Canva).
  • Prowadzenie firmowego Intranetu.
  • Redagowanie i publikowanie firmowego newslettera i innych treści komunikacyjnych skierowanych do pracowników.
  • Organizowanie spotkań firmowych - integracyjnych; online i offline.
  • Wspieranie i promowanie inicjatyw pracowniczych.
  • Wspieranie inicjatyw charytatywnych i prospołecznych.
  • Organizacja onboardingów pracowniczych.
  • Redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę (portale pracy, Linkedin, FB).
  • przygotowywanie treści zarządzanie zakładką KARIERA.
  • Bycie aktywnym ambasadorem marki UpMenu - promowanie inicjatyw i dobrych praktyk w mediach społecznościowych.
  • Codzienna współpraca z innymi działami i członkami zespołu HR.
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, skupionym wokół budowania marki i tworzenia wartościowego i angażującego miejsca pracy.
  • Doświadczenie w tworzeniu treści i aktywnym korzystaniu z kanałów MS (Linkedin, FB, IG).
  • Umiejętności copywriterskie, lekkość wypowiedzi.
  • Obsługa programów graficznych typu CANVA.
  • Proaktywność, zaangażowanie, umiejętność budowania relacji.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, C1 +
  • Doświadczenie w realizowaniu projektów Employer Brandingowych będzie dodatkowym atutem.
  • Zaangażowanie, kreatywność i samodzielność.
Co możemy Ci zaproponować:

 

Co możemy Ci zaproponować:
  • Elastyczną formę zatrudnienia B2B lub UoP
  • Pracę z najnowszymi technologiami
  • Bliską współpracę z Zarządem
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Pracę w jednym z najdynamiczniej rozwijających się startupów w branży gastronomicznej w Polsce