Praca: Referent


Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Referent
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki
Numer: StPr/21/0395
OBOWIĄZKI:

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy, - zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., - obsługa telefoniczna beneficjenta, - pomoc w obsłudze bezpośredniej beneficjenta, - archiwizacja dokumentów, - przyjmowanie korespondencji, rejestrowanie dokumentów, - obsługa urządzeń biurowych, - wprowadzanie danych do systemu ZSZiK, - praca w aplikacji e-wniosek plus.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera

Miejsce pracy:

Aleksandrów Łódzki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu



Zobacz podobne oferty

Referent - stażysta

Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

Lokalizacja: łódzkie/ Rawa Mazowiecka
Dodane: 2021-05-14
pomoc w obsłudze klientów, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów przyjmowanie formularzy szkoleniowych i innych dokumentów Wymagania konieczne: Uprawnienia: -Obsługa komputera Uprawnienia: -Obsługa...
POZNAJ OFERTĘ

Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

Lokalizacja: łódzkie/ Mokra Prawa
Dodane: 2021-05-08
PRACE BIUROWE W DZIALE SIECI, PROWADZENIE SPRAW BIEŻĄCYCH DZIAŁU. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Inżynieria środowiska lub pokrewne Uprawnienia: Prawo jazdy kat....
POZNAJ OFERTĘ

Referent - stażysta

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski
Dodane: 2021-05-06
Przygotowywanie akt; sporządzanie spisów treści; archiwizacja dokumentów; ewidencjonowanie korespondencji. Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera Ms Office, rzetelność, dobra organizacja pracy.
POZNAJ OFERTĘ

Referent/ stażysta w referacie postępowania podatkowego

Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie/ Łęczyca
Dodane: 2021-05-06
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnetrznego. 2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych. 3. Obsługa korespondencji...
POZNAJ OFERTĘ