Referent ds. obsługi klienta

Praca: Referent ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opoczno
Numer: StPr/24/0101
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Opoczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie



Zobacz podobne oferty

h3

Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski
Dodane: wczoraj
prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
POZNAJ OFERTĘ

Referendarz

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski
Dodane: wczoraj
przyjmowanie interesantówprowadzenie akt egzekucyjnychobsługa komputeraarchiwizacja akt Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
POZNAJ OFERTĘ

Referent/stażysta

Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: wczoraj
Sporządzanie i redagowanie pism urzędowych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, wprowadzanie danych do systemów informatycznych/NABÓR STAŻ- FEŁ/ Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
POZNAJ OFERTĘ

Referent/stażysta

Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Lokalizacja: łódzkie/ Pabianice
Dodane: wczoraj
Sporządzanie i redagowanie pism urzędowych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, wprowadzanie danych do systemów informatycznych/NABÓR STAŻ- FEŁ/ Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
POZNAJ OFERTĘ