Praca: Project manager


Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Project manager
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/24/1361
OBOWIĄZKI:
- uczestniczenie we wstępnej ocenie projektu- koordynowanie zakresu prac z klientem- opracowywanie planu projektu- tworzenie zespołu projektowego, pomaganie we wdrożeniu nowych pracowników- kontrolowanie realizacji planu projektu- ustalanie procesów prac projektowych, kontrolowanie zgodności- koordynowanie pracy zespołów projektowych- organizowanie skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz zespołu projektowego (z klientem, dostawcamizewnętrznymi)- obserwowanie ryzyka projektu, opracowywanie i wprowadzanie planu reakcji na nie- szacowanie jakości dostarczonych wyników- ocenianie pracy członków zespołu projektowego- zapewnianie raportowania na żądanie- monitorowanie wdrażania procedur zamknięcia projektów- pomaganie w opracowywaniu procesów biura projektowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Organizacja czasu i planowanie zadań
Uprawnienia: kontrola, analiza ryzyka, metodologia
Uprawnienia: Zarządzanie zespołem


Wymagania inne:

certyfikat Project Management Professionalcertyfikat Scaled Agile Framework i PCI DSSdoświadczenie w planowaniu projektów, łącznie z całą niezbędną dokumentacją w języku angielskim i rosyjskimdoświadczenie w ocenie i estymacji projektówdoświadczenie w tworzeniu oprogramowania, inżynierii jakości lub analizie biznesowejdoświadczenie w stosowaniu metodyk i zasad Agile w zarządzaniu projektami

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 15 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi