Pracownik Działu Marketingu

Praca: Pracownik Działu Marketingu


Pracownik Działu Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Kluczowe Zadania
  • Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów.
  • Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji.
  • Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego).
  • Nadzór nad harmonogramami prac projektowych.
  • Monitorowanie rynku, konkurencji i trendów konsumenckich.
  • Współpraca z grafikami, drukarniami, dostawcami opakowań i laboratorium.
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych i wsparcie działu sprzedaży.
  • Udział w targach branżowych.
Wymagane Kompetencje
  • Zainteresowanie rynkiem kosmetyków i znajomość trendów konsumenckich.
  • Kreatywność, komunikatywność i tzw. „lekkie pióro”.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i długoterminowego planowania.
  • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i multitasking (wiele projektów jednocześnie).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziane: doświadczenie w FMCG oraz znajomość Wordpress/Social Media.
Oferujemy
  • Przestrzeń do innowacyjności i wdrażania własnych pomysłów.
  • Pełny wymiar godzin i stabilny etat w firmie.
  • Samodzielność w realizacji ciekawych wyzwań.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Niekorporacyjna atmosfera w firmie o międzynarodowym zasięgu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-11-27
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2025-11-03
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz...
POZNAJ OFERTĘ