Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center

Praca: Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center


Dołącz do ekipy jako
Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center
Miejsce pracy: Zgierz

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!


Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 


Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.


Znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Kogo szukamy?
  • lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;
  • nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;
  • jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;
  • wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji ( chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;
  • pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;
  • udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • Premię za progresję;
  • Udział w wynikach i akcjonariat;
  • Fundusz mieszkaniowy;
  • Dofinansowanie do termomodernizacji;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • eTutor - platforma do nauki języków obcych;
  • Kafeteria benefitów MyBenefit;
  • Rabat na zakupy;
  • Telefon służbowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl


Zobacz podobne oferty

h3

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2024-06-19
- przyjmowanie potencjalnych klientów firmy z krajów Afryki i przedstawianie im oferty skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy- praca w dni wolne- umowa o pracę na okres 3 lat Wymagania konieczne:...
POZNAJ OFERTĘ

Konsultant ds. obsługi czata

PKO Bank Polski

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2024-06-12
Centrum Operacji Klienta Instytucjonalnego
POZNAJ OFERTĘ

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Rokicińska
Dodane: 2024-06-07
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2024-06-05
- odbieranie połączeń telefonicznych- odpowiadanie na e-maile i zapytania na czacie w języku rosyjskim, ukraińskim oraz angielskim- rekrutacja zleceniobiorców według potrzeb firmy- redagowanie ogłoszeń i...
POZNAJ OFERTĘ