Praca: Inżynier jakości


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier jakości
Miejsce pracy: Pabianice | Numer ref.: IJA/065/AWI

Oferta:

  • Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień
  • Udział w pracy zespołów projektowych
  • Możliwość udziału i zdobycia nagród w ramach: Programu Motywowania, Programu Kaizen, Współzawodnictwa Polepszeń Jakości (QIC) i Programu Poleceń Pracowniczych
  • Opieka medyczna
  • Dofinansowanie posiłków
  • Karta Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski
  • Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników)

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne
  • Doświadczenie w obszarze produkcji lub jakości w firmie produkcyjnej najlepiej z branży automotive (1-2 lata)
  • Znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zarządzania priorytetami, zdolność do pracy pod wpływem stresu, wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność do pracy zespołowej
  • Praktyczna znajomość wymagań IATF 16949
  • Znajomość narzędzi jakościowych (MSA, SPC, APQP, PPAP, CP)
  • Praktyczna znajomość wymagań VDA 6.3
  • Mile widziana znajomość programu SAP

Zadania:

  • Uczestnictwo jako przedstawiciel jakości w nowych uruchomieniach APQP i zmianach
  • Przeprowadzanie i koordynacja audytów wewnętrznych, audytów procesu oraz wizyt i audytów u klientów
  • Zarządzanie procesem reklamacji produktów wraz z zarządzaniem działaniami natychmiastowymi i wycofywaniem wadliwych partii produktów
  • Zarządzanie procesem reklamacji dostawców
  • Nadzór nad procesem FMEA
  • Komunikowanie w organizacji celów i wyników jakościowych, definiowanie działań korygujących w przypadku braku realizacji celów jakościowych
  • Uczestnictwo w audytach procesu u dostawców
  • Opracowywanie dokumentów systemu zarządzania jakością (instrukcje, standardy pracy)
  • Realizacja szkoleń jakościowych dla pracowników, prowadzenie programu certyfikacji jakościowej pracowników
  • Inicjowanie działań doskonalących w celu poprawy poziomu jakości realizowanych i produkowanych wyrobów