Praca: Dyrektor Hospicjum Domowego


Fundacja Gajusz, działająca od ponad 25 lat na rzecz ciężko i nieuleczalnie chorych dzieci, jest największą i najbardziej znaną organizacją pożytku publicznego w województwie łódzkim.
Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro.
 
Nasz zespół to już ponad 150 osób. Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy wspólnie przyjazne miejsce pracy z kulturą organizacyjną nastawioną na empatię, efektywną współpracę i chęć pomagania.
Pracujemy w rytmie małych pacjentów. Wierzymy, że wszystkie dzieci, których życie jest ograniczone lub zagrożone, a także ich rodziny, powinny otrzymać specjalistyczną opiekę oraz adekwatną pomoc.

Poszukujemy osoby na stanowisko

Dyrektor Hospicjum Domowego
Miejsce pracy: Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87
Nr ref.: 02/10/2024

Stanowisko, które Ci oferujemy, to okazja do połączenia Twojej pracy jako eksperta w dziedzinie opieki paliatywnej, zarządzania zespołem i misji zorientowanej na działania społeczne.

Aplikuj, jeśli czujesz, że chcesz pomagać, ale też wspierać pomagających, dobrze organizując im pracę w przyjaznej, choć wymagającej atmosferze.


Do głównych zadań dyrektora będzie należało:
  • Zarządzanie zespołem hospicjum domowego: specjaliści psychologii, medycyny, opieki pielęgniarskiej, fizjoterapeutycznej, socjalnej, duchownej pracujący w systemie ciągłym (24-godzinnym), odwiedzający rodziny na terenie całego woj. łódzkiego.
  • Realizacja modelu opieki paliatywnej skoncentrowanej w znaczącym stopniu na wsparciu emocjonalnym oraz zapewnienie rozumienia przez zespół istoty właściwej opieki psychologicznej dla rodzin.
  • Organizacja pracy zespołu w taki sposób, by zapewnić ciągłą, bieżącą opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską).
  • Zapewnienie zaangażowania i dobrej atmosfery w taki sposób, aby zapobiegać wypaleniu zawodowemu zespołu.
  • Bieżące rozliczenia i prowadzenie dokumentacji, w tym rozliczanie kontraktów NFZ, aktualizacja portalu e-opieka, tworzenie grafiku pracy.
  • Współpraca bezpośrednia i bieżąca z zarządem Fundacji w celu zapewnienia wysokich standardów pomocy dzieciom oraz rodzinom.
Nasze wymagania:
  • Z doświadczenia wiemy, że aby skutecznie pracować na tym stanowisku najważniejsze jest, abyś rozumiał/ła, że opieka nad dzieckiem nieuleczalnie chorym wymaga holistycznego patrzenia na całą rodzinę i wspierania jej w każdym zakresie - psychologicznym, medycznym, fizjoterapeutycznym, socjalnym i duchowym. Nie mniej ważne jest rozumienie, z czym mierzą się członkowie zespołu, jak trudnym sytuacjom i emocjom muszą stawić czoła.
  • Rolą dyrektora jest takie zarządzanie, aby zespół specjalistów mógł skupić się na opiece. Ważna jest Twoja dyspozycyjność, umiejętność planowania pracy własnej i innych, dbałość o rozwój i atmosferę w zespole. Doświadczenie menadżerskie, minimum 5 lat, jest u nas niezbędne.
  • Konieczne są: wysoka umiejętność zarządzania emocjami, umiejętność mediacji i zarządzania konfliktem. Jasna, zgodna z rzeczywistością komunikacja zarówno dobrych wiadomości, jak i problemów. Niezbędny jest serdeczny stosunek do ludzi połączony z wysoką kulturą osobistą oraz asertywnością.
  • To praca, która da Ci wiele satysfakcji, lecz wymaga też własnego uporządkowanego podejścia do śmierci i radzenia sobie z trudnymi emocjami. Musisz chcieć się rozwijać, a także dbać o rozwój i szkolenia całego zespołu.
  • Wiemy, że nasze wymagania są wysokie.
Oferujemy:
  • Oferujemy Ci bieżące wsparcie zarządu, doświadczony zespół specjalistów, szkolenia i superwizje własnej pracy. Naszym pacjentom nie służy stres, dlatego planujemy działania i cyklicznie analizujemy ich realizację.
  • Szacunek, rozumiany jako okazywanie zrozumienia dla słabości, przestrzegania przyjętych zasad wspólnego funkcjonowania i kultury, jest jedną z naszych wartości.
  • Odpowiedzialność to dla nas rozumienie oczekiwań i proaktywne wprowadzanie zmian oraz wzajemne, przyjazne wsparcie.
  • Umowa to kontrakt B2B (widełki faktury 13 tys - 15 tys). Jako Fundacja nie jesteśmy płatnikiem VAT.
  • W ramach oferowanych benefitów jest: karta lunchowa finansowana 4 razy w roku, zniżkowa karta sportowa, 2 dni dodatkowo wolne (Wigilia i Wielki Piątek), w sytuacji zamieszkania ponad 200 km poza Łodzią - dofinansowanie pobytu. A także szkolenia i wsparcie psychologiczne.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.


Zobacz podobne oferty

Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

Fundacja GAJUSZ

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87
Dodane: 2024-12-03
Stanowisko, które Ci oferujemy , to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej...
POZNAJ OFERTĘ