Doradca ds. Obsługi Klienta na Odległość

Praca: Doradca ds. Obsługi Klienta na Odległość


Zagraj na pozycji
Doradca ds. Obsługi Klienta na Odległość
Miejsce pracy:
Zgierz

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. 

Jeżeli:
  • Lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;
  • Nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;
  • Jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;
  • Wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji ( chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;
  • Pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;
  • Udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów;
Oferujemy Ci:
  • Umowę o pracę już od pierwszego dnia Twojego zatrudnienia;
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole;
  • Pracę w nowoczesnym i przestronnym biurze w centrum Zgierza;
  • Jasny i przejrzysty system motywacyjny obejmujący premię kwartalną i roczny udział w zyskach firmy;
  • Elastyczność czasu pracy dzięki pracy na zmiany ponieważ jesteśmy dostępni dla naszych klientów w godzinach 8 - 21;
  • Dofinansowanie do Karty Multisport oraz kafeterię benefitów finansowaną z ZFŚ;
  • Pakiet podstawowy Opieki Medycznej w grupie Luxmed w pełni pokryty przez pracodawcę;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach;
  • Codzienną naukę języka za pomocą platformy etutor;
  • Dodatkowo możesz korzystać ze swojego służbowego Smartfona w celach prywatnych.

A jak polecisz kogoś do pracy w naszym zespole to przyznamy Ci za to dodatkowy bonus!

 

Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.


Zobacz podobne oferty

h3

Service Desk Agent with Greek

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2022-01-17
1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other...
POZNAJ OFERTĘ

Service Desk Agent with German

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2022-01-17
1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other...
POZNAJ OFERTĘ

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Szkole Językowej - umawianie spotkań

Centrum Kształcenia Językowego The Point

Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów, Brzeziny, Kutno, Łask, Łęczyca, Łowicz, Łódź, Opoczno, Pabianice
Dodane: 2022-01-12
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: umawianie spotkań dla Działu Rekrutacji odpowiadanie na pytania Klientów (potencjalni przyszli uczniowie i ich rodzice/opiekunowie) perfekcyjna obsługa bazy kontaktów udział w szkoleniach...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. Obsługi Klienta (rynek łotewski)

eobuwie.pl S.A.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: 2021-12-28
Czym będziesz się zajmować?: udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek łotewski), przyjmowaniem nowych zamówień, doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, obsługą korespondencji...
POZNAJ OFERTĘ