Customer Success Advisor (English and Polish)

Praca: Customer Success Advisor (English and Polish)


Were GetResponse, a Polish SaaS company with more than 300 people on board and 350,000+ customers all over the world.

 

Weve been here since 1998. We’re global, remote and multicultural, yet we share the same values.

Our flagship product, the GetResponse platform, provides our customers with advanced online marketing solutions like marketing automation, responsive email design, landing page creator, webinars and useful analytical tools.

 

If you’re ready for an adventure where you can use your smarts, share your enthusiasm and conquer global markets — join our team!

Customer Success Advisor (English and Polish)

Key responsibilities:

  • responding to enquiries and educating our Customers on our products by chat and email
  • troubleshooting problems for Customers
  • coordinating solutions with IT and management
  • helping customers build successful businesses

You may be the perfect match if you:

  • speak native Polish
  • have excellent language skills in English (at least C1 level); an additional language such as Italian, Portuguese, Spanish, German, French or Russian would be an asset
  • have online marketing acumen and preferably some technical background
  • are open to new experiences and ready to acquire new information at a fast pace
  • have the ability to easily handle a number of interactions at the same time
  • have superior verbal and written communication skills and are ready to master your speed-typing skill
  • are an outgoing “people person” with an upbeat attitude

Extra perks:

  • remote work
  • home office subsidy
  • #getremote fund
  • private health insurance
  • mental healthline
  • employee pension program (PPE)
  • corporate life insurance
  • sports card fund
  • language classes


Zobacz podobne oferty

Sales and Customer Service Specialist with Finnish language

HomeGlobal

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Location: Warsaw or remotely What you’ll be doing: Daily telephone contact with customers; Active sales and execution of placed orders; Taking care of customer relations; Performing an advisory function in terms of...
POZNAJ OFERTĘ

Customer service specialist z jęz. słoweńskim

LeasingTeam Professional

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów słoweńskojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu Zapewnianie wysokich standardów...
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla...
POZNAJ OFERTĘ

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: wczoraj
Miejsce pracy: Praca zdalna 100% Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500zł brutto + premie Twoje przyszłe zadania: Profesjonalna obsługa naszego nowego Klienta w języku niemieckim; Wyjaśnianie...
POZNAJ OFERTĘ