Customer Service Agent with Polish

Praca: Customer Service Agent with Polish


expondo to wiodąca platforma dla ekspertów, która oferuje najlepsze profesjonalne doradztwo oraz niedrogi, profesjonalny sprzęt w połączeniu z doskonałą obsługą klienta. Z siedzibą w Polsce i Niemczech, expondo jest jedną z najszybciej rozwijających się firm e-commerce B2B w Europie.

https://corporate.expondo.com/

 

Customer Service Agent with Polish

Szukasz ekscytującego wyzwania i różnorodnego zakresu obowiązków? Dołącz do nas!

 

Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie?
  • Obsługa komunikacji z Klientami: mailowej, telefonicznej
  • Przyjmowanie i weryfikacja zamówień oraz zgłoszeń serwisowych od klientów
  • Ewidencjonowanie i rozpatrywanie procesów reklamacyjnych
  • Bieżąca obsługa klienta oraz udzielanie informacji o produktach
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki standard obsługi Klienta
Jakich osób poszukujemy?
  • DOŚWIADCZENIE. Posiadasz już doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub chciałbyś rozpocząć swoją karierę w tym obszarze po ukończeniu szkolenia.
  • OBSŁUGA KLIENTA. Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • JĘZYKI. Posługujesz się biegle językiem polskim oraz angielskim. Jeśli znasz język niemiecki, będzie to dodatkowym atutem.
  • PRACA ZESPOŁOWA. Jesteś otwarty na współpracę i kontakt z innymi ludźmi oraz chcesz dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią rodziny expondo!
  • ROZWÓJ. Lubisz urządzenia techniczne lub jesteś otwarty na poszerzenie swojej wiedzy w tym zakresie i zapoznanie się z naszą ofertą produktów.
W ramach współpracy zapewnimy:
  • STABILIZACJĘ. Pracując z nami nie będziesz musiał martwić się o przyszłość. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się projekty.
  • ROZWÓJ. W expondo każdy pracownik jest na wagę złota. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (niemiecki lub angielski w zależności od Twoich potrzeb).
  • CZAS PRACY, jest elastyczny. Sam decydujesz, o której godzinie chcesz rozpocząć pracę (możliwość wyboru między godziną 6 a 10).
  • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi 28 narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
  • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus), ubezpieczenia na życie oraz wielu innych benefitów.
  • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska
  • PRACĘ ZDALNĄ. Możliwość 100% pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000)"). Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


Zobacz podobne oferty

h3

Customer Service Specialist with Italian

Genpact PL

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Responsibilities: Contact with Customers via phone, e-email Database administration View and report on status and delivery Checking data for invoices Providing logistical or descriptive information about products Actively...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Genpact PL

Lokalizacja: łódzkie/
Dodane: dzisiaj
Obowiązki: Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów Przeglądanie i podawanie informacje o stanie swoich zamówień, dostaw i faktur Sprawdzanie ceny i jakości produktów Kontakt z...
POZNAJ OFERTĘ

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Stryków
Dodane: wczoraj
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w procesie realizacji zamówień Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami (B2B) Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,...
POZNAJ OFERTĘ

Specjalista ds. obsługi Klienta

mFinanse S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Sieradz, Łódź
Dodane: wczoraj
Obowiązki: aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi, udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym...
POZNAJ OFERTĘ