Praca: Brand manager


PetRepublic to nowo powstała spółka dedykowana do produkcji i sprzedaży karmy dla psów i kotów. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Kapitałowej, co pozwala nam na czerpanie z wieloletnich doświadczeń oraz nowatorskich rozwiązań. W naszej pracy skupiamy się na tworzeniu tego, co najlepsze dla naszych Zwierzaków. Dlatego działamy tak, aby nasze karmy były nie tylko pyszne, ale przede wszystkim wartościowe – bogate w istotne dla zdrowia składniki odżywcze i witaminy, jak również dopasowane do wieku, wagi oraz aktywności Zwierzaka.

Do nowo powstałej fabryki poszukujemy ludzi z pasją do tworzenia i rozwoju, produktów, zespołu, zakładu. W nowoczesnym zakładzie zapewniamy możliwość pracy przy najnowszych technologiach oraz rozwiązaniach produkcyjnych.

Brand manager
Miejsce pracy: Koluszki

Główne zadania:

  • Współtworzenie strategii i planów marketingowych (4P) oraz ich wdrażanie w ramach kategorii Pet Food- karma dla psów i kotów,
  • Budowanie świadomości i wizerunku marek,
  • Współtworzenie strategii komunikacji dla marek w różnych segmentach cenowych, z dopasowaniem najbardziej optymalnych kanałów komunikacji oraz ich realizacja,
  • Współtworzenie optymalnej oferty produktowej w celu osiągniecia założonych celów sprzedażowych dla ww. kategorii,
  • Ścisła współpraca z działem NPD, Zakupów oraz Sprzedaży w procesie wdrożeń nowych produktów i intensyfikacji sprzedaży aktualnej oferty,
  • Operacyjna praca nad przygotowaniem opakowań oraz materiałów marketingowych BTB i BTC, współpraca z grafikami, drukarniami i producentami materiałów wspierających,
  • Monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących ww. kategorii we wszystkich segmentach, monitorowanie działań konkurencji, trendów rynkowych i konsumenckich,
  • Organizacja stoisk w ramach imprez targowych i eventów,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi oraz domem mediowym – w zakresie działań i komunikacji BTL, SM, Digital oraz PR,
  • Zarządzanie budżetem marketingowym, prowadzenie bieżącej dokumentacji i rozliczeń za usługi i materiały marketingowe, kontrola kosztów.

Nasze oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie i znajomość specyfiki rynku, produktów i działań marketingowych w branży FMCG, doświadczenie w zakresie Pet food jako atut,
  • Znajomość narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji BTL (trademarketing), Social Media oraz Digital,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing i pokrewne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • Wysoki poziom odpowiedzialności za pracę oraz zaangażowanie w realizację projektów,
  • Zdolności negocjacyjne i prezentacyjne,
  • Komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz chęć rozwoju,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do przystąpienia do badań.

 Czeka na Ciebie:

  • Praca w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwojowym,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,
  • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Ciekawa, pełna wyzwań praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej.


Zobacz podobne oferty

Brand manager

PetRepublic

Lokalizacja: łódzkie/ Koluszki
Dodane: 2021-06-28
Główne zadania: Współtworzenie strategii i planów marketingowych (4P) oraz ich wdrażanie w ramach kategorii Pet Food- karma dla psów i kotów, Budowanie świadomości i wizerunku marek, Współtworzenie strategii...
POZNAJ OFERTĘ