Administrator Usług Leasingu Pracowniczego

Praca: Administrator Usług Leasingu Pracowniczego


Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.

 

Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!

 

Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:

 

Administrator Usług Leasingu Pracowniczego
Miejsce pracy: Stryków
Nr ref.: SOUT/STR
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • codzienną współpracę z firmami outsourcingowymi w celu płynnej realizacji zamówień
  • pozyskiwanie nowych ofert na usługi outsourcingowe
  • prowadzenie dokumentacji i administracji usług i Wykonawców
  • rejestrowanie Wykonawców w systemach
  • rozliczanie usług outsourcingowych
  • prognozowanie kosztów usług outsourcingowych
  • współpraca z Kadrą kierowniczą w zakresie zamówień usług outsourcingowych i ich realizacji
  • przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień
Od kandydata oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy w administracyjnej min. 2 lata (np. Agencja Pracy Tymczasowej)
  • wykształcenia wyższego
  • biegłej umiejętności obsługi MS Office
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz skrupulatności
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • silnej motywacji i zaangażowania w realizację nałożonych celów
  • zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie we współpracy z Agencjami Pracy Tymczasowej będzie dodatkowym atutem
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
  • chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
  • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
  • sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
  • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
  • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole #SpedimexTeam!
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  • administratorem danych osobowych jest Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Dane kontaktowe: Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, email: rodo@spedimex.pl.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: iod@spedimex.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków.
  • dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
  • podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  • dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
  • okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  • podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.


Zobacz podobne oferty

h3

Administrator projektu

NES Global Talent

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
Zakres obowiązków prowadzenie i rejestrowanie korespondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych, tłumaczenia dokumentów, przygotowywanie faktur, opisów, płatności, segregowanie/archiwizowanie dokumentów...
POZNAJ OFERTĘ

Administrator z językiem włoskim

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale....
POZNAJ OFERTĘ

Młodszy specjalista w wydziale geodezji, kartografu, katastru i gospodarki nieruchomościami

Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie/ Łęczyca
Dodane: 2022-05-25
1. Zapoznanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki nieruchomościami, 2. Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, 3. Załatwianie spraw związanych z ochroną gruntów...
POZNAJ OFERTĘ

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Lokalizacja: łódzkie/ Sieradz
Dodane: 2022-05-24
Przeszkolenie w zakresie BHP i p. poż., Obsługa kancelaryjna, wprowadzanie danych do systemów komputerowych. Obsługiwanie sprzętu i urządzeń techniki biurowej oraz korzystanie z programów komputerowych w pracy...
POZNAJ OFERTĘ