Praca: Administrator / Specjalista Helpdesk
IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Administrator / Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: [1622] D
Nr Ref.: [1622] D
Zadania:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej w firmie.
- Zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom sieci.
- Administrowanie siecią komputerową, oprogramowaniem spółki oraz serwerami.
- Okresowy backup danych i kontrola antywirusowa.
- Ocena poprawności funkcjonowania systemów komputerowych, informowanie o stwierdzonych awariach i usterkach systemów oraz innych nieprawidłowościach.
- Zakup, modernizacja, przeglądy, kontrola pracy oraz konserwacja oprogramowania, systemów komputerowych i urządzeń komputerowych.
- Instalacje oprogramowania na stacjach roboczych.
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji i polepszania usług przez nią oferowanych.
- Wykonywanie zadań związanych z walidacją systemu skomputeryzowanego
- Przyjmowanie i rozwiązywanie problemów wykorzystując system Helpdesk.
- Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów i sieci komputerowej
- Prowadzenie na bieżąco inwentaryzacji sprzętu
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi/technologii: Microsoft Windows 10/11, DELL, Active Directory, Office 365
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie zajmującej się importem równoległym leków
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej (2 dni zdalnie, 3 dni stacjonarnie)
- Wynagrodzenie na poziomie 7 500 zł brutto na podstawie umowy o pracę
- Możliwość korzystania z bezpłatnej opieki medycznej, systemu kafeteryjnego My Benefit, ZFŚŚ, ubezpieczenia grupowego
- Start pracy od zaraz
Zobacz podobne oferty
h3
Service Desk Agent with Macedonian
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
processing reports of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service, diagnosing the problems and trying to solve them, forwarding requests to other departments if no other solution is possible, ensuring the...
POZNAJ OFERTĘ
Service Desk Agent with Slovak
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
processing reports of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service, diagnosing the problems and trying to solve them, forwarding requests to other departments if no other solution is possible, ensuring the...
POZNAJ OFERTĘ
Service Desk Agent with Dutch
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: dzisiaj
processing reports of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service, diagnosing the problems and trying to solve them, forwarding requests to other departments if no other solution is possible, ensuring the...
POZNAJ OFERTĘ
ServiceNow Service Desk Agent
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2022-08-03
1st line support for TfSNow/ServiceNow incidents Meeting user expectations and resolving their concerns in real-time Single point of contact for the users Logs incidents and service requests and maintains relevant records...
POZNAJ OFERTĘ