Manager ds. rozwoju e-commerce

Praca: Manager ds. rozwoju e-commerce


Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Manager ds. rozwoju e-commerce
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 9-24-59398

Dla naszego Klienta, bardzo rozpoznawalej marki o zasięgu polskim i zagranicznym poszukujemy ciekawych kandydatów na stanowisko Managera ds. rozwoju e-commerce

 

Zadania:
  • Kształtowanie strategii sprzedażowej i polityki rozwoju w kanałach e-commerce;
  • Zarządzanie sklepem internetowym;
  • Budowanie skutecznego zespołu e-commerce w strukturach firmy
  • Tworzenie/ współtworzenie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej;
  • Ścisła współpraca z programistami, grafikami oraz specjalistami SEO, SEM, Google ADS;
  • Monitorowanie i optymalizacja wszystkich prowadzonych działań;
  • Współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy z zakresu prowadzonych działań;
  • Stała analiza rynku, konkurencji oraz mierzenia skuteczności podjętych działań;
  • Cykliczne raportowanie wyników postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu.
Wymagania:
  • Min. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami na stanowisku osoby pracującej w projektach e-commerce:
  • Ekspercką wiedzę z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Doświadczenie menedżerskie, poparte sukcesami w rozwoju zespołu e-commerce;
  • Praktyczne rozumienie mechanizmów oraz znajomość dobrych praktyk i nowych trendów w e-commerce;
  • Praktyczną wiedzę w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetów kosztowych podległego obszaru;
  • Zdolność realistycznej oceny sytuacji;
  • Zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań;
  • Wykształcenie wyższe.
Informacje dodatkowe:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B:
  • Dla osób spoza Łodzi- pakiet relokacyjny/mieszkanie w Łodzi;
  • Auto służbowe;
  • Korzystne warunki finansowe;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny PZU;
  • Pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje;
  • Możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”


Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. e-commerce [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A.

Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: 2020-11-24
Przygotowywanie analiz, prezentacji i zestawień na potrzeby e-commerce Managera, Opieka nad dedykowanymi systemami wsparcia i aplikacjami oraz ich obsługa, Opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży takich jak...
POZNAJ OFERTĘ